Total Tayangan Halaman

Tangan dan kuku Masalah - Pemulihan semula jadi

Tangan dan kuku Masalah - Pemulihan semula jadi

Urutan minyak germa gandum ke dalam tangan pecah-pecah untuk kesan hebat yang menenangkan.

Sekiranya anda mengalami melegakan tangan merah, kasar dan sakit dengan jus lemon. Memohon, bilas dan urut dengan zaitun, kelapa atau minyak germa gandum.

Cuba beberapa madu untuk tangan pecah-pecah. Basuh tangan anda, renjiskan air, tidak kering mereka. Gosok madu seluruh tangan anda, biarkan mereka tinggal cara itu selama lima minit. Kemudian, permaidani tangan anda kerana anda membilasnya di bawah air suam. Ulangi setiap hari sehingga anda melihat perubahan.

Merah, tangan kasar? Letakkan satu sudu teh gula di telapak tangan anda, tambah beberapa titik minyak kastor dan jus lemon yang cukup untuk benar-benar lembapkan gula. Tangan jam urutan bersama-sama dengan bersungguh-sungguh untuk beberapa minit. Bilas dan lap sehingga kering. Ini gosok tangan pengelupasan harus meninggalkan tangan anda lancar.

Pembersih tangan sangat mudah adalah penaik kering soda. Gosok tangan dengan palmful dan kemudian bilas. Oatmeal berfungsi dengan cara yang sama, tetapi lembapkan oat dengan susu pertama. Gosok dan bilas.

Petani telah dikenali untuk menggunakan ubat ini untuk tangan kasar, pecah-pecah dan kotor Menggabungkan 1/4 cawan jagung, 1 sudu air dan cukup epal sider cuka untuk membuat campuran ketekalan pes longgar. Anda akan mendapati campuran ini menjadi sedikit kasar. Selepas menggosok seluruh tangan anda selama 10 mintues, bilas dengan air panas dan kering.

Menggabungkan bahagian-bahagian yang sama jus tomato, jus lemon dan gliserin. Campuran urut ke tangan dan bilas anda.

Jika anda tahu seseorang yang mempunyai domba anda boleh melembutkan tangan anda di sana. Hanya kedua-dua tangan anda di seluruh belakang haiwan. Bulu domba mengandungi lanolin.

Kuku saya telah sentiasa menjadi nipis dan memecahkan dan berpecah. Saya dalam proses cuba ubat ini - menambah diet anda dengan vitamin dan zink sulfat B-kompleks (lihat arahan pada botol untuk dos), bersama-sama dengan bawang putih.

Ubat-ubatan ini untuk menguatkan kuku boleh membantu jika ia digunakan sebagai tambahan kepada diet yang seimbang:
Rendamkan jari anda selama sepuluh minit setiap hari dalam salah satu daripada minyak ini: minyak zaitun panas, panas minyak bijan-awal, panas minyak germa gandum. Seperti yang anda mengelap minyak, memberi kuku anda urutan dari atas ke bawah.

Untuk kuku yang sangat rapuh, jus ubi, cukup untuk 1/2 cawan pada satu masa. Meminumnya sekali sehari. Kaedah ini mungkin mengambil masa beberapa minggu atau lebih sebelum anda melihat hasilnya.

Pada satu masa atau yang lain, anda telah ada seseorang yang duduk dan paip kuku mereka di atas meja. Nah, ini adalah benar-benar baik untuk kuku anda - ia menggalakkan pertumbuhan yang lebih cepat.

Secara peribadi, saya tidak mempunyai banyak masa untuk kuku, tetapi bagi orang-orang yang berbuat demikian, anda mungkin menemui beberapa pewarnaan dari pengilat warna yang berbeza. Cuba untuk tidak meletakkan hak menggilap yang berwarna di kuku. Sebaliknya, meletakkan kot berasaskan protein bawah kuku untuk melindungi dari pigmen warna menggilap itu.

Ini adalah cara yang baik untuk menghilangkan apa-apa kesan berlarutan - membubarkan 2 tablet gigi palsu-pembersihan ke dalam 1/4 cawan air. Rendamkan jari selama kira-kira 15 minit. Jika perlu, berus ringan dengan sikat kuku a. Bilas dan kering.

Cuba gigi pemutihan tampal pada berus gigi, ringan berus setiap kuku. Biarkan selama 15 minit, berus anda bilas paste.

Untuk perokok, nikotin benar-benar boleh menjadi kotor kuku anda. Gosok setengah lemon lebih kuku anda. Kemudian keluarkan pulpa, dan dengan kulit, menumpukan perhatian kepada satu paku pada satu masa, menggosok masing-masing sehingga ia kelihatan bagus dan merah jambu.

Untuk luka seluruh jari (dikenali sebagai Whitlows), rendam pertama dalam air panas. Seterusnya memanaskan lemon dalam ketuhar gelombang mikro atau, potong bukaan yang sempit di tengah dan taburkan garam di dalamnya. Melekat jari yang dijangkiti dalam limau. Ia akan menyengat pada mulanya, tetapi kesakitan itu akan hilang dalam beberapa minit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar