Total Tayangan Halaman

3 Langkah untuk Menjadi Craniosacral Therapist yang Lebih Baik

3 Langkah untuk Menjadi Craniosacral Therapist yang Lebih Baik

Kita semua mahu menjadi terapi yang besar. Kami pergi ke kelas, belajar kerja dan kemudian kembali dan cuba untuk meletakkan ia ke dalam amalan. Ada yang datang dengan mudah dan ada yang tidak begitu banyak. Mengapa ia lebih mudah bagi beberapa maklumat untuk mengintegrasikan ke dalam amalan kita dan tidak begitu mudah untuk maklumat lain. Lebih penting lagi, apa yang kita boleh lakukan untuk membolehkan ia semua menjadi mudah.

1. Halang Kebocoran Bertenaga anda

Jika kita memberi perhatian sepanjang hari rawatan kita, kita akan melihat ada kalanya di mana kita berada kali sangat perhatian dan lain-lain di mana tidak. Beri perhatian kepada masa di mana anda tidak memberi perhatian. Apakah perbezaan dari masa anda hadir sepenuhnya. Mencari tempat yang dalam badan / minda / semangat anda di mana perhatian anda "bocor" dan masukkan plag di dalamnya. Ya, ia boleh menjadi semudah itu. Jika ia terus berlaku, ada mungkin satu isu di sana yang memerlukan beberapa menangani.

2. Stay Connected Dengan Tisu

Ini mungkin kedengaran jelas tetapi Therapy craniosacral adalah "tangan" terapi. Ini bermakna kita ingin tahu apa yang sedang berlaku di seluruh Fascia ... walaupun badan orang itu meminta untuk kerja-kerja tenaga. Saya telah bekerja dengan beberapa terapi dengan hebat berpengalaman dan telah kagum apabila sebahagian daripada mereka telah bekerja "off badan". Meneka apa, ketika mereka bekerja dengan bidang bertenaga, terdapat perubahan yang menakjubkan berlaku dalam tisu. Ramai di antara kita terjebak dalam aspek tenaga CST. Tidak. Kecuali itu adalah apa yang badan itu meminta. Anda akan tahu anda berada di jalan yang benar kerana tisu akan berubah sebagai tindak balas kepada kerja.

3. Stay Out Of Ego Anda

Ia bukan tentang anda. Jika ia adalah. Dapatkan beberapa rawatan. Jika anda mahu ia menjadi. Dapatkan beberapa rawatan. Jika anda mendapati diri anda berasa bangga kerana apa yang anda mampu lakukan untuk client..get anda beberapa rawatan. Ada tema di sini. Ego kita suka untuk mengusap-usap. Latihan kami sebagai pengamal penjagaan kesihatan, mengukuhkan lagi. Kita diajar bagaimana untuk membuat orang yang lebih baik. Salah satu perkara pertama yang kita diajar dalam latihan CS kita ialah satu-satunya orang yang boleh membantu pelanggan-pelanggan kami menjadi lebih baik, adalah diri mereka sendiri. Ya, kami mempunyai alat-alat dan teknik tetapi ia terpulang kepada mereka bagaimana mereka menggunakannya. Jika anda boleh tinggal daripada cara pelanggan-pelanggan anda, mereka akan mempunyai ruang yang besar di mana untuk bekerja.

Jika anda boleh komited untuk bekerja dengan ketiga-tiga kawasan. Saya jamin anda akan melihat perbezaan dalam kemahiran anda sebagai ahli terapi. Pelanggan masa kini dan masa depan anda akan suka itu!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar