Total Tayangan Halaman

Sejarah Tenaga Skalar pada Satu Page

Sejarah Tenaga Skalar pada Satu Page

Jika anda pernah ke ekspo kesihatan dan kesejahteraan, kemungkinan anda mungkin pernah mendengar sesuatu tentang tenaga skalar (SE). Ia menjadi popular di kalangan komuniti kesihatan alternatif, tetapi sebenarnya telah wujud sekian lama.

SE pada asalnya ditemui oleh James Clerk Maxwell pada pertengahan tahun 1850-an. Maxwell adalah seorang ahli fizik teori dan matematik yang dilahirkan di Scotland pada tahun 1831 dan penemuan beliau adalah satu bentuk tenaga yang baru yang kini dikenali sebagai SE.

Setelah Maxwell telah menemui kewujudan tenaga ini, Nikola Tesla - seorang jurutera matematik dan mekanikal Yugoslavia - kemudian bekerja untuk membuktikan dan menunjukkan kewujudannya pada tahun 1856. Tesla disebut SE sebagai berdiri tenaga atau gelombang universal dan dia mampu untuk mengumpul tanpa menggunakan mana-mana kabel dan wayar.

Albert Einstein juga mengambil perhatian dan membuat rujukan kepada Tenaga Skalar semasa kerja pada tahun 1920, tetapi soalan yang bertanya, bagaimana ia berbeza?

Gelombang elektro-magnetik seharian kita mempunyai tindakan gelombang dan frekuensi, yang mudah diukur dalam unit Hertz.

SE di sisi lain adalah statik, tenaga pegun yang tidak mempunyai frekuensi dan tidak boleh diukur dengan Hertz seperti gelombang elektro-magnetik. Ia adalah jenis yang sangat istimewa dan unik tenaga dan hanya sekarang kita mula memahami kepentingan dan kemungkinan.

Walaupun hanya ditemui dalam 150 tahun yang lalu, tenaga skalar telah wujud sejak awal masa.

SE ini dapat ditemukan di dalam vakum ruang kosong, bermula di mana-mana dari atmosfera kosong di bumi, untuk ruang kecil di antara sel-sel badan anda. Secara semula jadi, ia boleh diperoleh di beberapa kawasan sunyi, hutan hujan dan dihasilkan oleh terhempas ombak lautan.

Mungkin manfaat yang paling menjanjikan SE adalah sifat-sifat penyembuhan. Ia telah dikenali untuk mengurangkan dan mungkin boleh menghapuskan pelbagai bentuk penyakit, tetapi sejak penemuan lebih 150 tahun yang lalu, pengetahuan mengenai SE telah diadakan secara rahsia oleh segelintir yang dapat memahami kerumitan.

Syukurlah, kita kini mempunyai pemahaman yang lebih baik dan pengetahuan dan SE semakin meningkat ke permukaan. Penduduk umum boleh belajar tentang sifat-sifat SE untuk memanfaatkan dan menggunakan manfaat ajaib untuk meningkatkan kesihatan mereka sendiri dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar